torsdag 17 september 2009

Nu kommer suuuget smygande!

Vilken DAG igår... Dagen var helt !KRAZY! jag var helt knäckt när jag kom hem från sonens premiär bugg (men ni skulle sett hur glad han var) men mitt i all kalabalik igår kom det varor åxå som jag hann packa upp medans det var lunch på Interiör & Design (lagret ligger utanför mitt kontor och ibland kan man inte låta bli ...)

Underbara & inspirerande Böcker till bägge butikerna!

Här kan du kika lite närmare om två systrar och deras nya Bok

Förutom alla inspirerande böcker så luktar det underbart på lager och i bägge butikerna The Chutney och flera olika Kaffe sorter hann jag fördela mellan butikerna i går ;)

Provhyttens CLW gardin och några bilder på tunikorna =)

3 kommentarer:

vitstil sa...

Det är så kul ,jag är in varje dag å det är alltid nå nytt.kram

Agnes Maria sa...

Åh, såååå mycket fint, kommer snart till din Butik.
Var till Butiken för några veckor sedan och handlade trivdes som fisken i vattnet !
Kramar i massor.
vad kostar väskan ?
Ha det gott.
Åsa

SussiLibySweden sa...

Hej!

Vilken härlig bok och så festliga de verkar vara, de två systrarna...lemonaden smakar nog smasken.:-))

Kram från AnneLi...SussiLi...