fredag 11 mars 2011

Ewa i Walla

 Det känns som om det vore IGÅR .... vi blev upp över öronen förälskade i Ewa i Walla och jag resolut ringde upp och började övertalningen om att just lilla Handplockat i Norrbotten skulle få bli deras återförsäljare.... (här har jag bloggat om första kärleken)
Sedan bloggade jag (HÄR) om de OTROLIGT charmiga showroom som Ewa i Walla har på Söder i Stockholm och INKÖPEN det var ju nyss - alldeles nyss varma augusti och pirr i magen känslor....

VAD GILLAR NI DENNA KLÄNNING????

Igår började om att snöa här hemmavid! jag ligger däckad hemma och har det jobbigt med andningen MEN det gör inte att DJUNGELTRUMMANS information har nått mitt öra
EWA I WALLA har levererat och det står kartoner på Lagret!!!
Visst det SNÖAR MEN hallåååå gulp så härligt. Har några goa kompisar som ev ska packa upp kläderna åt mej - de är inte kloka men de gör det i alla fall oavsett vad jag säger - käääääääääärlek!!!
Kanske kanske det hänger ett plagg eller två i morgon lördag annars så på måndag i vår butik!!!

 
Älskar detta blårutiga tyget och allt som finns i denna serie!!!!
Så här skriver mode tidningen ELLE om just
 - Ewa i Walla  efter modevisningen på vårkollektionen 2011 i agugusti
Ewa i Walla är en svensk, välbevarad hemlighet. Hon har en dedikerad fanskara runt om i världen, finns i över 18 länder och säljs i 320 butiker! Ewas romantiska bondestetik tar sig uttryck i härliga volangkjolar, luftiga singoallatoppar och mycket lager på lager-styling. Färgskalan är ljus och lätt i vitt och beige. Färgklicken kommer i de härliga lapptäcksplaggen i knalliga färger.

Skiiir överdel och yyyber feminina luckisar (mammeluckor) som passar klockrent under kjolar och klänningarna med vidd!!!!


för att inte tala om alla fina plagg i linnefärgat och alla andra delar av kollektionen!!!!
jag haaaaaaaar ingen aaaaaaaaaning om vad som gömmer sig i kartonerna bara att det kommer ETT plagg av varje style i varje storlek!!!! om jag bara är på benen ska jag tassa in på butiken och kolla läget på söndag så jag inte behöver vara rädd att smitta ned någon!!!! eller så hips vips är jag piggare helt enkelt
på söndag lovar jag att ta med mej kameran i högsta hugg!

Frasig fredagskänsla på er bästigaste bloggbesökare

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ååååh hon har ju helt underbara kläder och hon kommer inte långt ifrån där jag bor,jag har alltid älskat hennes kläder..Men tyvärr aldrig köpt nåt..Får kika in hos dig när du packat upp...:))Ha en skön fredag nu och hoppas at du kryar på dig snart..KRAAAM!!!

P.s en liten utlottning på min blogg

Maria ( Idekroken ) sa...

Så mye fint du viser :) Likte spesielt godt bilde nr. 3 :)
Klem fra meg