fredag 27 maj 2011

Första dagen !!!

Nu är vi framme !!! Första dagen med en massa resande bakom oss !
startade med att kliva på tåget hemma på järnvägs stationen i onsdagskväll
tidigt tidigt torsdags morgon klev vi yrvakna av tåget i Uppsala där blevdet buss till Arlanda...
efter en stund landade bästaste vännerna (som FLÖG efter som de INTE har någon flygrädd familjemedl)

På Arlanda sammanstrålade vi med ytterligare en familj ... som verkligen har blivit våra Semester vänner!
14.30 lyfte vi från Arlanda bytte tidigt i morse i huvudstaden flög vidare och strax innan lunch checkade vi in på "vårt hotell" .. som att komma HEM


Första semesterdagen betyder SKRUBB =)

Idag ska vi slappa och boka in bästaste vännens Julklapp - Hon fick nämligen en spa vistelse
3 timmars njutning med ångbastu, skrubb, massage, inpackning och uppladdning av batterierna!

Ikväll blir det en tidig kväll och vips i morgon är vi ut vilade
Tror vi i allafall
En sak som jag tänkte på inatt är att, när jag kommer hit slappnar jag av
 och för varje gång tar det mindre lång tid att komma ned i varv !

Önskar er en fin fredag ända ner i från tårna idag !

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ha nu en toppen fin semester med familjen och era vänner. Vi håller ställningen här hemma.

I dag har det varit TOKMYCKET i bútiken så undra just hur det blir i morgon lördag...

~Ingrid

Handplockat sa...

Häääärligt Ingrid flyget var ingen hitt med bihålor och öroninflamation jag är igensvullen i hela ansiketet men jag känner att den höga luft fuktigheten gör susen det öppnar upp mera!!!! så det finns hopp

håller tummar och tår för en braig lördag =)