måndag 2 maj 2011

Porslin och gooosaker !

Rivstart på ny arbetsvecka och när i fridens slutade förra arbetspasset =)

Vi har verkligen en BRA helg bakom oss Vi har nämligen inventerat hela helgen och det bästa har helt klart varit att jag har fått dela helgen med familjen på jobbet TILLSAMMANS med vår dotters spanska grupp!
Det känns ju för himla BRA att få Jobba och göra det tillsammans!
I lördags blev det en HELDAG och det gick så BRA blev så GLAD
Efter jobbet åkte ungdomarna till Hundberget där de grillade och umgicks fick se dotterns bilder i går och himmel så fina bilder och vilken kväll de måste ha haft
I går räknade vi porslin ... Jag tycker så mycket om denna delen av Butiken! Porslin i harmoni!!!!

Interiör & Design lördag och Handplockat Söndag!
Vet ni hur Charmiga 14-15åriga grabbar är när de ska inventera och skall varubenämna!
- visst är detta en SAFT SKÅL ?
mitt svar - Ja jag brukar kalla det en Tillbringare eller kanna !

Det känns finfint att fått dela denna helgen med vår dotters kompisar
Det var en GLAD moderkaka som small av i soffan när arbetsveckan tog slut igår kväll
Just DET ett litet fynd innan somande - jag fick nämligen tag i sista pusselbiten till barnens ungdomscribb en trappa upp!!! så innan helgen ska jag GÖRA FÄRDIGT en trappa upp MYCKET skönt!
Gräsänka nästa helg men innan dess SKA JAG RÖJA PÅ GÅRDEN
JAG LOVAR!!!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Ha-ha jag dör, måste ha varit bästa kommentaren ever. Tänker bestämt kalla tillbringare för saftskål hädanefter - gullungar!!

~Ingrid