söndag 8 maj 2011

Skön SÖNDAG!

Hej snyggingar !
Vilken morgon... jag vaknade TIDIGT som vanligt!!!
Innan daggen lämnat grässtråt hade jag tvättat första maskinen...
Himmel vad det är mysigt att få gå upp i skogen - det knastrar av kottar och kvistar och sedan bara få hänga tvätten till sol och fågelsång... jag började tyst för mej själv på bruten Arja Sajonma finska sjunga -Jag vill tacka liiiivet som gett mej så MUUUCKE!!!
Idag tvättas det och provas kläder här hemma Vår dotter som redan är pepparkaksbrun provar och har sej hon räknar dagarna till vår välbehövda semester!!!.

Själv ska jag iväg med några vänner redan kommande vecka så jag packar för den trippen först!

Men nu ska jag ned till en kompis vars hem ska få bli fotostudio =) Jag har bilen full med godigar som ska bli förevigade och inskickade till Tidningen Lantliv där vi ska ha en Annons i nästa nummer!!!!
så idag är jag inte bara Arja Sajonma & tvätstugebrutta utan fotograf och stylist =) 
HA nu en Toppen Söndag Sköningar!!!!

Inga kommentarer: