söndag 29 maj 2011

Todelooo

God morgon finaste vänner !
nu är kl 3.56 hemma hos er och här ligger vi 5 timmar före er så maken och jag har tagit morgonen resorb (västske ersättning) solskyddet är på ... i mitt fall även tå naglarna målade =)
i grannlägenheterna sovs det fortfarande...
(maken klev just in till mej han har suttit och läst en stund på balkonen - Fyy f.. vad varmt det är ute! sa han just ! Luftfuktiheten är toppen för mina bihålor så där händer det grejjor ... jag är verkligen inte pigg men jag hoppas att det är sviterna efter allt resande och att jag i morgon har det lite bättre...
Bara att få vara ledig gör nog susen!!!
foto Anna Kern
Vi har inte riktigt förstått vi är faktiskt lediga !!!
Det har var så mycket innan vi skulle åka att jag inte hann med att vi faktiskt skulle åka på lite semester...
Nej vi ska inte jobba damsuga, hänga tvätt, vi ska ladda batterierna läsa böcker och hinna med varann
igår var det saltskrubb och om en timme blir det kaffe skrubb (jag lovar det blir inte te eller oboj skrubb i morrrn ;) Hotellet har Eget Spa och det är så förmånliga priser så här ska det skrubbas idag igen!!! ikväll blir det första shoppingturen vi ska på en "outlet" och sedan på nattmarknad...
Hoppas ni har det braigt
 idag jobbar Kerstin på Handplockat eftersom vi har extra öppet
och i morgon börjar vi med sommartider på butiken
Vardagar 10-18
Lördagar 10-14
Sista söndagen i månaden 12-15
Nä hör nö ni ni... nu ska jag gå och göra en surrbutt på magen på samtliga familjemedl
vad ska ni göra !

Inga kommentarer: