fredag 28 oktober 2011

All I want for X-mas is YOU

Nu börjas det !
 Det kan vara så att mitt fotande hemma till webshoppen och att det figurerar tomtar och julsaker REDAN hemma hos oss! och DETTA kan göra att julklapps funderingarna har startat hemma på Västanäs!
Frågan har redans ställts - Mamma vad vill DU ha i julklapp?
Jag tror vår son frågar extra bara för att han VET vad jag gör... Jag pekar på vår skyllt i hallen!
All I want for Xmas is YOU !
Skylten hänger FAKTISKT i vårt sovrum året runt, men denna tid på året får den bo i hallen på ljusfatet!

Som sagt fotat lite till vår web butik http://www.handplockat.nu/ och den måste jag fylla på idag, men Först ska jag ÖPPNA på Handplockat Eivor ska mysa hos frissan! Kulit även om det bara blir en stund!

Denna pippin är helfin på butiken, kan stå eller hängas i det gråvitrutiga bandet som följer med!

En annan favorit är denna Från House Doctor har funnits med länge och jag köper om den till butiken ...
snygg med lite grovsalt i och ett band! Detta bandet kommer från Walther & Co.

Igår fyndade jag en helfin lykta på Blommor &Ting till Mammas grav, så denna morgon innan jobbet åkte Maken och jag och tände den, det blev fint!

Någon som har bra tips på fina butiker i Göteborg?
Jag vet att jag ska besöka Grandmas men behöver fler tips !
Jag ska åka med Sonen till Göteborg där han ska sammanstråla med de andra barnen som är med i filmen Isdraken! de ska lägga extra Ljud till filmen och intervjuas + göra några tagningar "behind the movie"
Vi tror att vi får lite tid över och moderkakan hoppas hinna på stan och få lite inspiration!
butikstips emottages å det varmaste + saker en kille i 11 års åldern skulle gilla att uppleva i Göteborg !
Önskar eder alla en finfin Fredag !

Inga kommentarer: