lördag 15 oktober 2011

En av mina verkliga favoriter på Formex har nu levererat!

Kulit... igår kväll sprang jag in på Handplockat
 (bokstavligen  pastan var i ugnen och jag skulle "tvär köpa mej" Brukas pasta tallrikar
LÖVE har sneglat på dem i över ett år)
och jag såg redan på lastbryggan tomma kartonger med en viss logga på
ALLTSÅ  min efterlängtade leverans hade kommit ...
Världens bästa personal hade swichat in godingarna i hyllan så här ser det ut !
Härliga muggar och Mini break skålar...

De ovala tallrikarna är åxå HEL FINA !

Så här såg det ut när vi handlade av de Amerikansk inspirerade företaget....

Denna gillar jag skarpt...Winter Edition..
Snyggt att ge bort (på fars dag) med en påse te.

Jag gillar färgerna och mönstren i det textila programmet!

Mugganra är generösa (Merry Christmas har inte kommit ännu)

Det blev en "glöggpåse" direkt finns i brun ton eller grå ton....
den står här på golvet i montern... (här gäller det att hänga på låset vi har inga mängder och det är en TOPPEN julklapp )
vill ha översta hjärtkudden med !

Favvo köpte den största i denna färgen fast vi har fått in dem med hjärta inte stjärna ännu!
Den lyser fantastiskt mörk utanpå och vit inuti...

Längtar tills vi får in all JUL från dessa med!

Kudden är charmig med texten Let it snow...

Igår började jag måla ett smalt skåp hemma före och efter bilder kommer i kväll !!!
ha nu en toppenlördag och kolla in allt på butiken om du har vägarna förbi
;)
Nu är klockan halv nio och detta var dagens ANDRA inlägg

4 kommentarer:

Brunkullan sa...

Urfina! De där winter edition muggarna och en av varje färg av de fina hjärtkuddarna skulle inte vara helt fel i ett litet paket under granen:)

Kram Susanne

Handplockat sa...

;) nej de verkligen superfina =)

sussi sa...

Åh gillade allt Kram Sussi.

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej, hej, vilka ljuvliga muggar! De mörka med hjärtan på gillade jag mest! Mari.