fredag 21 oktober 2011

Jag måste få ur mej lite fredag och lördag

Härlig fredag på er ALLA
idag efter jobbet blir det för mej att "få uuur mej lite"
(nix pix ska inte på tarmsköljning ;) )
Jag måste få ur mej lite av alla saker jag har planerat för butiken och vårt deltagande på

Gillar denna som kom i veckan prefekt bara att byta ut temat kring ljuset allt efter årstid =)

Så här kan det se ut i en monter i Danmark då jag ska köpa in julgrans pynt ;)

Nu har vi plockat fram mini vingarna finns i rutigt eller randigt ... snygga på en stooor glasburk
som man fyller med grovsalt och ett blockljus!

Fluff... kan man får för många hjärtan?
eller vissa kanske skulle BEHÖVA ett extra med lite värme och fluff i!

Snart är det verkligen vinter... denna krans är verkligen vinterkysst!

Våra julpapper har kommit och snart åker de fram i butiken ;)

Denna med fönster och för värmeljus ska jag köpa idag
ni är väl "less att läsa min kommentar - det bliiir så fina ljus skuggor små fönster som lyser på bakgrunden"

2 kommentarer:

Krusidull sa...

Ha ha trodde verkligen det var lavemangdax!
Så fina saker ni har däruppe, du har smak som tilltalar.
Ha en mysig helg
Kram
Krusidullan

Skatan sa...

Mycket fint - inte minst paketinslagningen! Gillar det enkla...

TRevlig helg önskar jag dig :)

Annakarin