söndag 23 oktober 2011

Nix pix inte blev jag färdig!

Igår fick jag hjälp av min fina kompis Anneli på butiken vi packade upp en hel del som anlänt TACK Polarn
Jag pysslade sent men har en hel del kvar att göra på butiken!
bild från en av våra leverantörers monter i Danmark

Så jag levererade maken och två snygga barn till Bussen som gick 6.15 denna morgon mot Skellefteå
De är buggtävling i Västerbotten!
Jag hade innerligt velat vara med och HEJA idag
 men Jobb går före nöje!
så det blir att hålla tummar och tår!

Vi har börjat smyga in  lite Advent och liiite JUL i butiken
INGEN JULGRAN förrän Efter Allhelgona!

Härlig adventskrona från IB Laursens Monter i Danmark... Maffig!

Vi har fått in en hel del fix för lyktor: Lummel (fusk) fina kvistar med kottar i och BAND
 och mysligiheter till ljus, hjärtan och stjärnor som du kan dekorera med ! och fina ljusfat!

Nu ska jag strax lämna kontoret (man får mycket gjort om man börjar 6.00 en söndagsmorgon)
och fortsätta plocket på Handplockat!
VI HAR SÅ MYCKET fint på lagret som ska fram och sprida lite JUL känsla.
Önskar er alla en Härlig Söndag
Söndagsöppet på Butiken Handplockat idag  12-15

Inga kommentarer: