måndag 19 december 2011

Fundering pågår!

Morgon mys hemma innan det var dax att åka på jobbet
igår slog jag till på vår NATURTROGNA Fusk Hyacint som vi har på Handplockat JUL
Den är super fin löken har t o m rötter sedan behöver den inte vattnas och då kan jag ha den i mitt favvo "Fattigmans silver" satte kruka in en större ljuslykta i just fattigmans silver!
Jag älskar frasiga LEVANDE Blommor men det går så där för mej just nu!
förra året fick vi en julgrupp och det gick inte alls slår igen i näsan och andningen.
 och den innehöll inte ens en hysacint!  
Stora funderingen Kommer jag att kunna ha LEVANDE gran i år ?
jag har inte tordats ta in någon än Funderingar pågår Kanske jag skulle testa med en liten i köksfönstret först bara för att kolla LÄGET!

(när jag slog upp mina grön bruna ögon tänkte jag 'DETTA GÅR INTE ... så nära ett ryggskott
men peppar peppar nu är jag "bara öm" skönt Inte "rätt vecka" att trilla dit om jag säger som så )
Nu är kvällsöppet till 19 som gäller och torsdag har vi lilla julafton på byn så då är det öppet till 21

Detta är en ROLIG vecka även om man är helt slut den 23:e
jag har kontors telefon tid 7-11 sedan vanliga butiksjobbet så nu blir det sju till sju men å andra sidan får jag ju träffa goa kunder och det är då verkligen härligt!
Omväxling förnöjer!

1 kommentar:

Krusidull sa...

Så tråkigt astt du är allergisk, fast de konstgjorda är ju fina nuförtiden.
Mycket jobb är det denna tid men ack så roligt.
Spotta i nävarna några dagar till så kommer säkert tomten med ngt fint ska du se.
Kram
Krusidullan