måndag 5 december 2011

Slut på den mysiga helgen!

Här kommer inspirations bilder från den gångna helgen
Jag och maken har firat Min fina vän Anneli som fyllde 40år i lördags.
tillsammans med hennes sambo har vi verkligen bara strövat ÄTIT TAPAS (hela helgen) och myst helt kravlöst och härligt. Tack Anneli och Rickard för en Kanonhelg!
Julen är tydligen inte bara vit och röd den kan vara rosa med!

Våra vita Bruka hus är slut men vi väntar på förstärkning och då ska de även komma i Svart!

Vitt med accent färger SNYGGT!

Här har en av våra favvo leverantörer verkligen dukat upp

Vilsamma vita färgen och lite rött =)

Utanför butiken hade de bullat upp med julskålar MUMMA!

Igår morse då vi vaknade sa min man flera gånger - oj jag tror verkligen vi behövde detta
lite miljöombyte och lite ledighet
han rabblade den meningen hela förmiddagen så jag tror verkligen att han kände det så ;)

I morgon ska maken och jag på utbildning i residensstaden
nyttigt och jag hoppas verkligen vi får bra hjälp i detta "nya" på jobbet!

Nu vill jag bara att klockan ska bli 13.10 så vi får träffa våra barn!
jag har minus på Maja och Hampus kontot.
Vi kom hem med tåget en kvart innan arbetsdagen började så det blev bara en sömndrucken kram denna morgon!

Inga kommentarer: