tisdag 27 december 2011

Green Gates Vår & Sommar

Hej alla fina God fortsättning har ni det bra? Hoppas det!
Jag är hemma en liten stund till denna morgon. Annars blir det så många arbets timmar ;)

Det är svårt att få extra personal till mellandagarna jag har ingen som vill jobba denna vecka!
och jag "köper det" skulle gärna vara ledig jag med
Man vill vara hemma extra mycket när barnen åxå är lediga
men detta gör att jag måste jobba först på vanliga jobbet och sedan gå över till julbutiken när den öppnar =) kl 12 -17.30
idag fortsätter REAN !!!
50 % på ALLT julrelaterat.
Gäller bägge butikerna!


Tänkte att ni skulle få en sneak peakGreenGates Vår mitt bland julmat och praliner
alla bilder idag från deras kommande katalog!
Massor av mönster och färg där vill jag lova!!! men idag valde jag bilder från den vitgrå delen ur katalogen!

ÅÅÅH jag kan inte bestämma mej om jag ska åka till mässan i Danmark nu i Januari eller om jag ska nöja mej med Formexmässan i Stockholm.
Ska höra vad mina chefer tycker! Hotellet är bokat sedan i somras men jag har inte bokat flyg ännu mässorna ligger helgerna efter varandra! och jag är inte rädd för att jobba men jag vet ändå inte om jag ska åka till Danmark det ÄR en OTROLIG ny tändning att åka (och det vill jag lova att jag BEHÖVER) men jag vet inte... 

Nu kommer denna serie även i grått

och den kommer som badrums serie med

I övrigt var vår /sommarkatalogen helt GALET mönstrad.
MASSOR med mönster mixade på samma gång och FÄRGER!!!
men idag valde jag att visa de milda tonerna.
Sköt om er och idag börjar alla andra butiker sin REA här på orten
så det blir kul att jobba mycket folk i rörelse!

2 kommentarer:

Krusidull sa...

Oj så fina saker, är ju lite färg allergisk så detta passar mig perfekt.
Kram
Krusidullan

Ingrid sa...

Åh så fint med de ljusa milda tonerna, jag är inte redo för grillrigt än. Hoppas dom håller sig till någon mer lugnare serie som denna.

~Ingrid