fredag 16 december 2011

Hittar inte rälsen!

Denna morgon blev det Julkalenders mys i soffan
jag gillar årets kalender
och våra lykta
Lyktan ger rätta vinterstämningen
(saknas utomhus vi har slask och plusgrader och det är vi Norrlänningner INTE vana vid)
som vår son säger den ser verkligen ut som en is lykta!
lyktan köpte vi på Handplockat jul härom veckan och den får lysa på morgonen och hela kvällarna! 

På Handplockat har vi fått en leverans från Irland
Avoca har levererat
jag öppnade vanlijtvålen som ligger i knapp asken så ni skulle få se hur ljuvlig denser ut och då är ändå upplevelsen 100% när man luktar på den
framför ligger rosen tvåls lådan den är åxå ljuvlig =)

Jag funderar verkligen när jag ska "hitta rälsen igen" strax innan skyltsöndag så körde "mitt tåg ned i diket " och sedan dess har jag sökt rälsen igen men hittar den inte... Jag måste hitta suget igen
vet inte vart jag ska leta bara detta är så "olikt mej" jag börjar verkligen fundera
oftast rinner det mesta av mej som vatten på en gås men inte nu.

Kanske när jag får bästaste klappen - lediga Juldagen att jag hittar inspirationen igen.

Önskar er en fin fredag kamrater

2 kommentarer:

Anonym sa...

Let me be the first to say "Merry Christmas" to you....thanks for sharing your candle idea...Mel's Designs...

Butiken Handplockat sa...

HUGS to you tooo <3