söndag 11 december 2011

Peppar peppar....

Men GOD MORGON denna tredje advent!
Jag har bloggat runt lite denna morgon helmysigt
Hittade detta underbara lilla påhitt som jag tänkte att ni alla skulle få ta del av
Peppar peppar tiniminipepparkakshus....
Emelie har gjort ett litet papparkakshus som står i en burk ;) love IT
ojojoj vad jagskulle villa göra det jag med
Men INTE idag
vi har Söndagsöppet på bägge handplockat butikerna så jag ska Suffla lite
butikerna emellan
och SEDAN ska jag Greja hemma

Visst var idén underbar!

Här syns det hur litet huset är och hur karamellsnyggt det är att ställa det i en burk!
här kan kika in på Emelies julblogg där jag hittade tiniminipepparkakshuset

Igår hade jag verkligen en lång dag
Begravning hujeda mej - vackert och ofantligt sorgligt!
Jag är en alldeles för känslomänniska för att kunna skaka av mej sådant på några timmar
på kvällen Mys med bästaste personalen
krock som inte går att planera bort . men en Fin lördag blev det !

Dax att ta itu med denna dagen - lovar att bjuda på BILDER ikväll =)

2 kommentarer:

Mel's Designs...'n Harmony sa...

Did you make the little elf and the snow house? They're sure cute on your shelf...in the jar....Christmas is a time for sharing....Thank you! Mel's Designs

Dagar hos mig sa...

Superfint:)