fredag 12 mars 2010

Glad trots miss i planeringen...

ÅÅÅH jag tänker sällan tanken, men idag är jag NÖJD över dagens arbete - det ger en viss tillfredsställelse måste jag säga! på förmiddagen började Lena på Hp och jag att "ta tag i det vi velat göra länge" så vi har jobbat med några olika miljöer... KULIT!
HP (för ev nya besökare här på bloggen) är vår butik Handplockat.
Det behövdes verkligen... jag har så många idéer men tidsbristen gör att allt inte alltid hinner UT GENOM FINGRARNA! men idag hann vi en hel del
*skönt*

Jag trivs verkligen med det "Grönskande" bordet där krukor ljuspunkter och "fusk" växter samsas i trängseln och trivs hemtrevligt!


Jag hade vissa förhoppningar för dagen -vi hade fått en möjlighet och hela familjen höll tummarna och levde på hoppet! Men dessa planer GRUSADES och då ÄR det MÖRTIGT när det är pga någon annan - något man själv inte kan påverkar... suck men livet går vidare och det kommer fler chanser !
Tur man är optismist och sällan deppar, men det kan vara svårt ibland att få barnen att förstå det =) när man hoppas och vill!
Fredag sug på den inte dum dag alls!
i kväll ska sonen på förfezt och sedan ska hela bugg gruppen "visa upp sig " på Stuffa ( Stuffa är en allmän danskurs för åk 4-6) då ska vi dit och se hur kul de har =)
Imorgon blir det en tripp till storstan med två härliga tjejkompisar - har spanat in en bubbelgums färgad sak på RABALDER som jag så gärna vill ska sitta snyggt på lilla stora mej!
Kramen

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Vad har du nu missat? Inte någon leverantör väl?

Allt sitter snyggt på dig, den bubbelgumsrosa saken vill jag gärna se :0)

~Livet i byn

Bodil sa...

Nu har jag läst om allt det nya som har anlänt till er butik. Sååå mycket fint!!!
Och när jag kom längst ner på sidan så står det att jag är besökare nr 100000!!
Grattis till så många besökare. Jag har bara hälften.
Ha en fortsatt fin helg!
Kram Bodil