fredag 26 mars 2010

"julafton" varje dag

Det är en vecka kvar till Påskledigheten
Årets längsta ledighet på mitt jobb! vi har i många år stängt påskafton på Interiör & Design för att ge personalen en längre sammanhållande ledighet =) så 5 dagars ledighet på raken kan bara påsken erbjuda, så länge ledig är jag inte ledig vid JUL
och på tal om JUL! Just nu kommer leveranserna så tätt med vår och sommarnyheter att det känns som JULAFTON på butikerna dagligen ....

På lillalagret (Handplockats fikarum) står två härliga lastpallar med varor från Blommingville /Trendkompaniet jag trrrrror att dessa kakisar (burkarna bilden ovan) kan finnas med i leveransen.

I går morse så "tjyyyyv-tjuv" jobbade jag på handplockat på förmiddagen och stressade omkring ville hinna med så mkt som möjligt! eftersom vi skulle ha extra kvällsöppet i går

Jag kan väl med facit i handen säga att det inte var så där toppen klokt att stressa på igår! onsdag torsdag har jag verkligen varit helhängig och nån förkylning har slagit rot om hela mej - denna morgon så har jag ont överallt huvudet ögonen bi hålorna öronen spränger och halsen är igensvullen som resten av huvudet =) Men det är bara så typiskt när det nalkas ledighet nästa vecka nå jaaa nu har jag då verkligen fått klagat av mej JAG VILL JU SÅ GÄRNA JOBBA idag men det finns inga planer på att det skulle fungera!

Ikväll blir det Fredagsmys med våra vänner som kommer för att fira vår dotter som fyllde år i söndags men då var hon på handbolls DM i KIRUNA -maken ska swicha ihop nån go middag och sedan blir det fortsatt soffläge HA en toppen fredag

1 kommentar:

kardemumma sa...

Fy på dig! Ikväll vilar du och äter lite smågottis ska du se att du mår bättre snart!
Har mailat igen till dig ifall du orkar kika in på det!
Ha en skön helg trots snuvan!
Kramisar!