lördag 13 mars 2010

shoppat liiite

Ett litet blogginlägg så här en lördagskväll!
Jaaag skulle ju inte eg ha något förutom Bubbelgums koftan ;) som jag spanat in i Rabalders katalog som damp ned i brevlådan igår.... Kul när man spanar in något åker dit och det känns SÅ rätt Bubbelgums koftan i !!! Rosa!!!! (bilden ovan) fick följa med hem vill du kika lite närmare på Rabalder gör du det här !
Sedan blev det liiite till .... halsduk två färgad med paisley mönster ;) och nya lilla älsklingströjan fick följa med hem i grått OCH blått älskar tröjor m knappar och denna var karamell feminin...
Dessa Logg T-shirts har jag (rodnar) snart i alla färger! denna åxå ROSA 99:- demin scarf med virkat avslut ... ALLT H&M
Vad är det med mej just nu ? känns som om jag går igenom min period i årskurs 8 HALLÅ !!! ROSA & DEMIN???? Hur som haver så har dagen varit helmysig Tack A & C för att ni "hakade på"
Nu denna lördag har jag fastighetsjour och har nyss hyrt ut en 2:a hoppas helgen blir lugn och att jag får mysa med "Mello" på TV utan att måste åka ut på "Utryckning" i fastigheterna!

Måste tipsa om detta underbara reportage - Mari är journalist och har faktiskt gjort ett reportage hos oss om "tomtebodan" en jul. Nu visar hon generöst upp sitt hem kolla in HEMMAVID
ett hem helt i min smak =)

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Men hallå? Denimin och rosa är väl inte enbart för årskurs åtta?!! Alla mår bra av lite piggare färger...

~Livet i byn

IKT i min vardag sa...

Isåfall går jag också i 8:an igen ;) Har köpt en ursöt jeansjacka och rosa kör jag med året om :)

Kram Linda