tisdag 30 mars 2010

YES.... nu vet jag vad jag ska önska mej av påskharen =)

Jag har fått rapporter från Butiken Handplockat att Humanity leveransen är här nu....
två modeller har faktiskt HP kompis pris ;) så till alla er som inte gått med i Handplockats kund klubb Gör det nu bli HP Kompis! (det kostar inget )

jag har bloggat om dem tidigare så vill ni ha mera info kan ni läsa här (20% av intäkterna går till röda korset och 5% går till Al Gores miljö fond)
Sköt om Er det kommer ett inlägg till i em bara maken kommer hem med kamera sladden =)


3 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!

kikar bara in & vill önska dej en
GLAD PÅSK !

Puss i påsk//Nilla

Ingrid sa...

Okey, det gäller alltså att ladda plånboken då inför torsdagen ;0)

~Livet i byn

kardemumma sa...

Tack för dina tips! Lotta hade svaret på min fråga ;):Jag hade precis varit in på den sidan men missat den!! Fina armband du har fått in. Själv har det rasat in 6 pall!!!!!Fy tusingen jag som ville vara ledig på fredag :(
Maken och jag har kollat ett hus på 300 kvm. Inte så smart eller?!?!
Hoppas att du känner dig piggare nu,gumsan!