fredag 7 januari 2011

En av årets bästa månader AUG 2010

Augusti VILKEN MÅNAD!!!
Kullen växte och det var verkligen helkul... Vi hade dagliga besök av många barn i trakten som ville se på kattungarna =) Kulit
Hela kullen var verkligen personligheter ! Majken bor kvar hos oss eftersom hennes tänkta hem hade en hund som hon inte tyckte var kul alls!!! Majken ligger i skrivande stund och värmer mina fötter i soffan hon är numera mörkt brun nästan svart och har den gosigaste av personligheter... vi söker halvhjärtat efter ett hem till henne men vill egentligen inte alls att hon ska flytta Men jag fick Astma 2010 och är nu allergiskt men jag är så förtjust i Majken att jag vet då rakt inte hur det ska gå om hon flyttar!


Dessa dagar glömmer jag ALDRIG VILKA DAGAR!!!!
Catarina Anneli och jag Njöt av huvudstaden och denna hyrda lägenhet vid tegnerlunden!!!
(här ska vi bo i januari när jag ska på formex igen!)
Vi kärade ned oss i Designern Ewa i Walla och besökte Två av butikerna /shoppade lite, men främst så hamnade ett lite tankefrö i jorden!!!!

Vips några telefonsamtal senare sååå hade jag bokat tid i Ewa i Wallas showroom några dagar senare!
hjärtklappning och inköp i ett bedårande litet showroom på söder i Stockholm!!!!
Plaggen börjar anlända i slutet av Februari men i huvudsak i  Mars och April
längtar tills vi får packa upp dessa på HANDPLOCKAT!

Formex tidigare än någonsin redan i första delen av aug Catarina Anneli och jag Svimmadenästan av värmeslag men OJ vad vi gjorde finfina inköp.. jag var ÖVERLYCKLIG över TEMAT
Happy Home... eftersom Loggan för mässan nästan ser ut som vår färgkedjas NYA logga Happy homes!!

Besök på Brukas showroom och Sias förståss Mysigt!
Vi köpte in Nästan hela kollektionen av CHILL NORWAY VÅR / SOMMAR 2011
vårplaggen dyker upp i butik och webshop i slutet på februari!!!!

Danmakrsmässan med Underbara Lotta som har butiken Moster Fin !!!
Vilka dagar tidiga kvällar massor med jobb och trötta skratt!!!
Vi inhandlade bla en liten Galen jul

Jag njuter fortfarande av alla fina minnen av Augusti 2010
och längtar verkligen efter alla plagg som jag köpte in då
Chill Norway och Ewa i Walla
Nervöst att se om kunderna blir lika lyriska som vi blev och snart börjar plaggen droppa in PIRR



2 kommentarer:

Unknown sa...

Å vad trökigt att du blivit allergisk nu när du blvit kär i lilla katten..:( Eva i Walla kommer ju häruppifrån min trakter ska bli kul att se kläderna du beställt,jag älskar den stilen..:))Ha nu en härlig dag,vännen..Kram/Annelie

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så roligt att ni köpt in Ewa I Walla älskar hennes kläder och njuter varje gång jag kikar in i hennes butik i gamla stan.
Kommer kläderna även att finnas i lulebutiken?
Ha en bra dag.
Kram Theres