söndag 30 januari 2011

Rufft och SNYGGT

Här i Norr har vi en Underbart vacker vinterdag, i alla fall i Luleå där jag befinner mej
jobbar på Handplockat i Shopping idag
Renastion och 40% på utvalda godingar idag och jag måste säga att dagens replik är
-NI SKA VÄL INTE FLYTTA eller STÄNGA i Luleå !!!!
himmel vilka härliga kunder vi har!!!!


Fler bilder från mässan idag "Pirr i magen snygga" möbler och väskor!!!!
 
klockor i olika färger och storlekar
Själv vill jag ha en av VARJE när det gäller...
Väskorna! tuffa ruffiga och coola.

 
Annorlunda sittpuffar....
Himmel vad veckorna rusar. Härligt härligt!
När jag jobbar i Luleå blir det oftast någon söndag för min del...
Det är HÖG MYSFAKTOR att få jobba på just söndagar Kunderna S T R O S A R
och ofta går man ut TILLSAMMANS!!! 
På de veckor vi har varit här i Luleå och "mina söndagar"
 har redan genererat flera Söndags stammisar = KULIT
Nä nu ska här arbetas!
SKÖT OM ER

1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Vilken mysig blog jag hittade till!
Ha en bra måndag
och en bra vecka!

Kram