lördag 8 januari 2011

Summerar 2010 september

September bara swichade förbi....
vid blotta tanken minns jag inget annat än att vi jobbade på som galningar ...
Vi skulle öppna Web butik och det började anlända massa varor!

Jag bloggade om butiken i Ö-vik "Himlen runt hörnet"

Jag visade i bloggen godingar från Danmarksmässan en hel del dök upp och vi gjorde allt för att fota så att webbutiken skulle kunna öppna i mitten av Oktober...

Vår kundklubb HP KOMPIS hade flera hösterbjudanden och jag tror aldrig att vi har haft så MUSTIGT i butiken: Petrol rost ljung och varma färger. Brukas porslin Gillades och vi var tvungen att komplettera innan Jul
Calou levererade HÄRLIGA skor flera modeller gummisulor kalas sköna!! 
ÄNTLIGEN hua så nervös jag var... Plaggen började anlända! var av AVOCA var ett av dem, vi är en av få butiker i Sverige som säljer AVOCA ett Irländskt märke! Helt underbara plagg jag ville ha A L L T den grå klänningen finns även i Navy blått MUMS!!!

De tog slut redan i JULI men i september fick vi påfyllnad
Härliga Tossor!!! finns nu även i rött med rosa miniprickar på
Finns i Älvsby och Luleåbutiken
och på http://www.handplockat.nu/ så klart

Denna morgon har min bästis varit här och testat vår nya "PT- Personliga tränare" på vårt Wii spel...
Jag har antagit en 30dagars utmaning ... noll rörelse på jobbet = noll kondis!
Maken är såååååååååå ROLIG... han säger att snart är vår källare bara en krypgrund!!! (han menar att jag stampar ner golvet i vårt vardagsrum, så att vår tvättstuga snart inte har ngt tak utan bara är en krypgrund) Visst är han CHARMIG !!!

Strax bloggande om Oktober!!!!

Inga kommentarer: