tisdag 4 januari 2011

Summering 2010 Februari

Februari 2010
 
Hua jag fick verkligen lära mej att man måste säga Hej då ORDENTLIGT när man reser bort...
När jag besökte underbara Danmark på inköpsmässa så blev vår underbara gamel katt sjuk
Detta blev sista livsnjutarbilden tagen en vecka innan. Nova i fronten och störtsköna Fransson i bakgrunden... saknar honom fortfarande!


Härliga Danmarks mässan jag åkte dit med min kompis Lena
denna virkade jordgubbs girlang köpte både jag och Lena in !!!!
Tack Lena snyggo för härliga dagar i Danmark...

Danmarksmässan består av 14 hallar och det ÄR MERA VÅR och Sommar på den mässan är Formex i Stockholm... Jag har än inte bokat Danmark i Februari i år ... JAG VILL men "det har dykt upp något" så jag vet inte om jag kan åka just då!!! i år är mässan 3-6 februari!!!

Det underbara med Danmark är de "små" leverantörerna som har speciella godingar....
KÄRLEK!

 
Lemonadlådorna och Bag in box /boxen med handtag blev ju en succé ... undrar vad den leverantören hittar på denna vår... 20januari är det dax för Formex... så då vet jag ju...
Februari 2010 bestod av en hel del revyande med =) jag gjorde efter alla år min första monolog... gick sådäär =) iår har vi revyvila (tur det med allt som är på gång) så det blir ett annorlunda februari 2011 det vet jag redan nu!
Nu är min lunchrast över Mars inlägget kommer ikväll!

Inga kommentarer: