torsdag 27 januari 2011

Här steg pulsen...


Första dagen på mässan skulle mina vänner gå och luncha medans vi väntade på vår tur, att få handla hos Miljögården! De gick och åt och jag strosade runt i montrarna som låg nära Miljögården!!!
och så plötsligt steg pulsen.. jag hittade en ny goding
(änd vänt totally banannas läjter on vän vi chod göra inköpen ;) ! )
De hade en mix av Gammelsvenkt och skärgård/marint
ME LAJK a LOT!


Vår snygga tidningshållare som vi har i rött sedan tidigare fanns här i benvitt!

Plancher på svenska och prickar så det blir över ... det kommer fler bilder !!!!
Här handlade vi det kan jag lova!!!
Vill verkligen skicka en Bamsekram till "mina" godingar som följde med på mässan!
 Tack för att ni tar er tid och följer med och smakrådar ;)

Idag är det en sådan där späckad dag... pang pang pang bokade tider på löpande band
Jag har då verkligen inte tråkigt arbete eller långsamma arbetstimmar.

I går blev stod det i lokaltidningen att filmatiseringen av boken Isdraken ska bla filmas här i vår hem by...
Ringde och pratade med produktionen igår... och vi får inte veta än hur det går för vår son (han har skrivit på för filmen ett år framåt...) filmen börjar att spelas in här i mars och tydligen ÄR inte rollerna spikade så det blir nervpirr IGEN. Sonen fick rollen i höstas och deltog i filmatiseringen av pilot avsnitten...
så nu hoppas jag att ni håller tummar och tår!

Ha en toppendag Guldbrallor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina tröjor-ska raskt till H&M o titta efter dem! Röda korseta planch till"ungdom" helt underbar! Jag jobbar med gamlingar och det där sitter i dem! De äter gröt på morgonen-o de vädrar ofta! HA HA! Tack för fantastisk blog-jag har nyss upptäckt den!
Kram från Lena i Jönköping