onsdag 2 mars 2011

It aint over untill ....

Todelooo sköningar Mitt i veckan och härlig onsdag
Det är en sprudlande dag idag Alla jobbar på som tokar och vi packar upp varor jag är så glad att vi är bästa gänget på jobbet på Interiör & Design OCH på Handplockat!
Den här karamellen spelade nog på alla strängar, när vi hängt upp den jag tror det var pastellerna och flärden som kickade i gång mej vid inköpen på mässan, och denna gång tyckte våra kunder det samma hängdes och skyltades med i Måndags och igår Tisdag var de slut!!! 
 
Som sagt vi har det rörigt på Handplockat men det HÄNDER verkligen saker hela tiden. I natt har jag sovit så gott (kanske av flera orsaker) trött efter mini natten innan och den långa arbetsdagen dygnen innan men en bidragande orsak var att vi fick färdigt vår avdelning som vi skapat med tanken på walking in closet med olika inriktningar... Dagens bilder är inte därifrån men det kommer nog bilder i eftermiddag ;)
ÅÅÅH det ÄR nog en toppendag idag nu spelar de mina favvo låtar på radion hela tiden Kääääärlek *suck*
Dessa plagg valde jag på en provdocka bland inredningen! Denna leverantör jobbar verkligen med DETALJER det gillar jag =) kolla kedjorna OCH massa spännen som detta skärp som kan användas som höftbälte har... Den karamell rosa tröjan har flera färgskiftningar och sömmar som gör att den verkligen "lever"
Den mustiga Avoca halsduken är verkligen ett LYFT Mustig färgklick som piggar upp vilken jacka eller överdel som helst! Det matta halsbandet har vi bara ett kvar av, det får väl hänga på dockan tills den får flytta hem till någon snygging som vill ge det en fabulös nacke att hänga det på !!!
Här ser ni att jag helt crazy placerade dockan mitt framför ett skåp
bland körsbärskvistar och en rosa Roberts radio!!!

Här ser ni att skärpet har detaljer även på andra sidan!!!
Kjolen har detaljer på sidorna med sprund och knapp!!! i samma style finns det en Rocking mattsvart kavaj jacka *suck * hel tuff men den får ni se senare..
Kolla in Tightsen Helt busiga och går till det mesta av denna serie, de knyter verkligen upp alla plaggen och är det där härliga avslutet!!! med en liten twist!!!
Titta vad jag fick i helgen en störtskön kund hade snappat upp att jag fyllt jämnt och kom hem till mej med denna ljuvliga blomma och kvist den står i förnstret fortfarandeTACK MARIA! du piggade verkligen upp mej !
It aint over untill the fat lady sings!!!
Jag är ingen Lady men fy farao vad jag sjunger!!!!!
Igårkväll klev sonen och jag ut från hotellet med en pärm under armen
kvällen var MAGISK!!!! Enormt Norrsken
pärmen under min arm var manuset till Isdraken - Hampus ska spela med i filmatiseringen av ISDRAKEN
Han är så GLAD han stor trivs i gänget och tänk att det hela började med att en Revy kompis skrev på facebook -Vi behöver fler pojkar i åldern 10-12 år till en film .... jag fyllde bilen med pojkar och det är så TYPISKT mej man måste ju försöka hjälpa till så de får nån som passar!!!
Provfilmningar flera RESOR och massor med väntan sedan ringde Martin ressigören och Hampus fick vara med I Pilotfilmen som man sedan visar upp och söker finansiering för filmen..
Väntan och i januari var det klart filmen är i hamn och då skulle den dessutom filmas i VÅRAN BY!!!!
och igår fick vi manus, i morgon väntar "kostymprovning"
Tänk vilkent äventyr för Hampus
Denna moderkakan är så glad för hans skull och tidigt frågade jag honom
 denna morgon innan jag åkte på jobbet...
-hjäääääälp det är någon som tagit min pojke.. det ligger en filstjärna i min sons säng ;)

Nu vet ni varför denna Fat lady sjunger idag =)

1 kommentar:

Ingrid sa...

Grattis Hampus och stolta föräldrarna med :0) Härligt snart har vi ett eget Hollywood här på byn. Det ska böjas i tid vet Ni väl...

~Ingrid