lördag 26 mars 2011

Packade upp godingar idag =)

Men vilken mysig lördag och den är inte över ännu....
idag har butikerna haft öppet till 15 och vi har extra öppet i morgon med
12-15 ska jag jobba och det är ju för himla mysigt!!!
Det är verkligen go stämning på butiken och söndagar då vill jag verkligen jobba
alla är så avslappande och "o" stressade ;)


Jag fick hjälp av bästaste vännen hon och jag packade upp några av dessa godingar idag på bilden så fick vi
ettan den vita med smala röda rut mönstret
trean vit lack med blomma högblank
och femman svart matt medblomma
(ettan BEHÖVER trean Vill ha och femman önskar mej ;)
Här ser ni Blomskorna lite bättre...
Verkligen råsnygga!!!
Ojojoj vad jag behöver FOTA i butiken det är så mycket jag vill visa er....
om jag orkar ska jag ikväll packa upp nytt Irländska godingar son anlänt ;)
annars får jag ta det i morrn innan öppnandet kl 12 KOM OCH HÄLSA PÅ MEJ I MORRN!!!

Önskar er alla en kanoners lördag kväll så hörs vi i morrn med
Tjingeling

Inga kommentarer: