måndag 14 mars 2011

Söta saker på en måndag !


Innan jag somnar i kväll ska jag packa upp UNDERBARA BÖCKER på Handplockat!
Tjohoo och tjohej Jag har jobbat - lyllo mej! (med feber meeen i alla fall)
Jag nästan svimmar nu när jag får vara på handplockat på lediga stunder  -Ja jag vet inte hur jag ska säga
 MEN Vi har fått in sååå mycket FINA SAKER!!!

Bilder idag från Boken Söta saker!
Passar klockrent den dag som denna så vi har just gjort det Packat upp Söta saker...
Bla helt nya godingar i barnhörnan - ny trädgårdsserie röd med vitaprickar... helbusiga saker  Eivor & Kerstin har packat upp Smycken och det blev SÅ FINT! och nu i kväll ska jag packa upp fina böcker...

Denna dagen är liiite extra speciell idag är det första filmdagen för vår son Hampus... kl 06.15 skulle han vara på plats till kostym och smink.. men Redan HALV sex var han redo i underställ frulla i magen solskyddet insmort och REDO Maken och sonen åkte iväg.... de fick köra runt lite eftersom de var i så god tid.... kl 7.00 lämnade maken sonen  och vi har inte fått honom tillbaka ännu (16.05)
Tror ni han är trött efter första filmdagen det är nog extra spännande idag tror jag!

visst ser bokens bilder inbjudande ut... Denna goding Söta saker finns på Handplockat fom i morgon! jag ska bläddra i alla fina böcker i kväll - jag är ju ganska så medium knasig... jag älskar böcker och de får stå framme De är så fina, för mej är de en inredningsdetalj...

Jag började morgonen med att ringa Ewa i Walla jag har försökt få tag i fler godingar... idag första säljdagen hos oss... och förhoppningsvis kommer de bedåååårande plaggen upp i web butiken i början av denna veckan.... http://www.handplockat.nu/
JAG VET VART DENNA MÅNADSLÖN HAMNAR... HP Wardrobe... Handplockats klädavdelning
jag har lånat hem TRE godingar och nu har vi fått leverans från NTS så det blir till att vara med på noterna om jag ska hinna med på de favoriter jag hade tänkt att fylla vår och sommargarderoben hemma med!!!

Önskar mej och dej
Söta saker denna måndags kväll !

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Nä inte mer FINA saker nu, jag får snart hjärtsnörp ;0) Var in i eftermiddag och köpte ytterligare en av de ljustgröna krakelerade krukorna och en blomma...

Har provat kuddarna nu, få se vilka som får stanna...bildbevis i bloggen.

~Ingrid

Ingrid sa...

Ja men eller hur? Man är väl liiite galen till mans! Men fint blev det i alla fall!

~Ingrid

Mjuka sa...

Böcker är verkligen en inredningsdetalj och får också gärna stå framme hos oss. Nu blir jag lite sugen på att köpa den!
Njut av din upplockar-snygga-saker -dag!
Kramar Malin