tisdag 11 oktober 2011

Den där känslan... suck jag har inte gjort det där ännu...!

Jag är så glad över vår färgtonade hörna på butiken som verkligen är sådär höst mustig...
Brukas porslin har verkligen en BRA prisnivå!
Jag gillar färgerna där som denna Nya Lattemugg och våra tema te sorter som säljs i burk med tankvärda ord på denna plommonburk heter Loving Cups och har ett ordspråk på sidan...

Som ett OK har det hängt över mej "Vi måste packa upp alla Tesorter" igår efter jobbet så tog vi tag i det
nu är jag lika GLAD som jag var Stressad över att det var Ogjort...
KOLLA IN Butiksbloggen vi har en EGEN tesort "Handplockad"

den lila tesorten på bilden ovan Purple STAR doftar choklad ... mumma!

Som sagt trivs verkligen med de mustiga färgerna nu
portionsformar från Bruka och köks handukarna från Green Gate som jag gärna dukar med viker dem tre gånger på längden och får en lååång servett under tallriken!

Denna gillar jag med en stor kringla (finns som liten med)
fin persent till någon gillar att BAKA !

Bara en bild där vi har mera plommon färgat...
Denna morgon blev jag så glad lyssnar på P3 på kontoret och på radion sa de att Mörk choklad kan förebygga risken för hjärnblödning hos kvinnor !
Jag tycker detta är VIKTIG information sprid ♥ GENAST vidare !

Bästaste ostknivarna i ett set med lila skärbräda
KNIVARNA är helt UNDERBARA !!!

Idag har jag lämnat ifrån mej ett projekt som jag jobbat på mycket länge
 jag vill bara att det ska bli KLART NUU.

Jag kan lova att i kväll blir det en härlig Te kopp ...
måste bara bestämma mej vilken sort jag ska provsmaka FÖRST

Stora kramen eder

Inga kommentarer: