torsdag 20 oktober 2011

Massor med JUL i huvudet!

Igår besökte jag kulturens hus för att få lyssna på företagaren Per Holtknekt
Jag har ALDRIG tidigare fått med mej så mycket från ett föredrag
ENORMT Givande...
Älskade hans uttryck Mammor is THE SHIT!!! och han menade det !

Så här såg en av SIAS julgranar ut i Danmark!
Just nu är det mest Jultankar när jag ska somna...
Igår berättade bla Lagerhouse att de har packat in alla sina 20 Jul leveranser i butiken
så på lördag efter butiksstängningen (OM INGET ANNAT HÄNDER) ska jag och min polare börja med Julsakerna på Handplockat!

Fina band (tänka att baka lussekatter och försluta påsen med detta band) de har inte anlänt ännu men snart hoppas de hinner komma innan Arcusmässan !

Dessa köpte jag åxå in till butiken Pepparkakor på rad ... snyggt till påsen med pepparkakor!

Skylt i lite ruffig anda. När jag inte grubblar på Jul i butiken så funderar jag på hur vi ska ha det i montern på Hantverksdagarna Allhelgona helgen!

 Handukar hittade jag i Danmark med! Lite annorlunda och inte så traditionella!

Idag ringde filmbolaget och ville boka vår son för Ljud och "Behind the move" filmning i Göterborg
så det blir ett mysigt höstlov för hans del då han får träffa filmkompisarna från ISDRAKEN IGEN!
Jag är så glad för hans skull.

Nu är min lunch slut HA DET BÄST!

3 kommentarer:

Mel's Designs from the Cabin sa...

I awarded you the Versitile Blogger Award....come check it out at Mel's Designs from the Cabin.

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Men kul att Ni kommer till mässan. Och banden jättebra! Ja, nu börjar man längta!
Carin

dreams & wishes sa...

Per är en grym kille som har bevisat att det trots svåra motgångar går att lyckas i livet.
Förstår att han var bra att lyssna på.
Härligt när julen börjar smyga sig på nu äntligen ;)

Ha en härlig helg.

Linda