lördag 15 oktober 2011

Uppe innan tuppen!

God Morgon Lördag!
Redan helg men det har inte börjat ljusna ännu!
Jag gillar att Per Holknekt och Lena Philipsson
På onsdag till veckan ska jag lyssna på Per Holknekt då han gästar Kulturens Hus i Luleå och håller föredrag om att förverkliga sina idéer och företagande! KUL
Lite senare i häst blir det Lena Philipssons tur
vi ska se hennes show Anneli och jag  Jag gillar verkligens Lenas showstil och humor!!!

Jag har inte köpt mej något av banden ännu men det måste jag göra något åt...
Ska strax ned på kontoret
Maken ska iväg och träna i staden bredvid.. de ska få träna inför domare en hel dag och nästa helg blir det tävling i Skellefteå
Det kommer flerinlägg idag kan jag lova!
en av mina mest efterlängtade leveranser är här
ÄNTLIGEN !!!

Inga kommentarer: