torsdag 27 oktober 2011

Hela byn har spöktema denna kväll

Japp Hela byn har kvällsöppet till 21.00
det duggregnar ute men det är hög mysstämning på byn!
Och vi har smygstartat med julinspiration på butiken!

Vit kudde med röda korsstygn från Sia !
texten platsar i en soffa nära mej !

Dessa packades upp sent i går - skyltar på hög i zink !
Har man inte en fransk kock i köket, kan man ha en fransk inspirerad skylt med informationen
KÖK - på franska!

Detta tema gillar jag verkligen "Sound of music" är Yankee Candles nya tema
denna bok innehåller 9st votivljus från filmen och är en specialutgåva doftar UNDERBART

Temat finns i en trippel med i större ljus ... KOM IN OCH PROV SNIFFA !!!

Min kompis var finurlig hon testade resolut minitröjorna på våra glöggflaskor och vips
blev det roligaste gåbortisen !

Denna stämmer inte på mej jag har alldeles för stor dos av min mamma i mej!
det är för himla kul att GE!
Ett PERSOLIGT klurigt inslaget paket med enkelt innehåll kan sprida sådan värme
och det är min melodi..
Mamma kunde göra de mest fantastiska paket och innehållet var ett par "Småböxen"
DET är jul det att får göra fina paket och njuta av dem under granen!
kolla in BUTIKSBLOGGEN! och jag hoppas du hittar till Handplockat i kväll!

2 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

vilka super najsa kuddfodral..kram

dreams & wishes sa...

Oh vad härligt det är med all julinspiration du delar med dig!!
Butiken är nog så mysig och julig nu ;)
Å vad kul med spöktema i byn, kan tro att det är uppskattat av både stora och små ;)

Ha en fin kväll!!

Linda