lördag 22 oktober 2011

Det snöar hos oss !!!

 Det kan väl inte bli mera stämnings höjande än så
Jag hade tänkt ladda med Julmust och premiär skumtomtar idag
Men nu snöar det stilla här
kan inte bli bättre när man har planerat att ta fram vinter och advent i butiken!
Igår kom vår härliga leverans från Madame Stoltz
Madame Stoltz är nog den leverantör som gjorde att jag verkligen inte kunde blunda längre...
Jag och Eva Lotta som då var anställd på vår GLAS BUTIK vilken hon nu driver i egen regi i samma lokaler under namnet 2 rum & Kök, var på Formex och jag bara blev GALEN när jag fick se Madame Stoltz monter med massor av ZINK
Vi handlade lite och jag var rosig om kindorna av ivern!

Detta blev fröet till det som sedan blev tometbodan och sedan året runt butiken Handplockat
Madame Stoltz har cool rå fin mysig inredning till BRA PRISER och exklusiva design smultron!

Madame Stolz är ett dansk företag och i augusti när jag handlade i montern vilket ni ser bilder från idag
fick jag träffa "Madame" herself.. brukar annars vara hennes man som säljer i montern. 
Fru Stolz är en karamellsöt tjej och har MYCKET god smak enlig mej ! 

Världens bästa personal började packa upp igår och idag fortsätter vi !!!
Lyktor advent zink och cool svart inredning ska på plats i butiken
Kommer ni och hälsar på?

Efter stängning idag (Öppet 10-14 ) fortsätter jag i butiken med att plocka fram vinter och advent
kolla in butiks bloggen idag!
Imorgon har vi Söndags Öppet 12-15
Men då är jag LEDIG vi ska till Skellefteå på buggtävling då vår som och även pappan i vår familj ska tävla !
KULIT
Ha en awesome lördag everyhopa !

1 kommentar:

topdesign sa...

Hej!
Jaha du, snö redan, låter inte riktigt vad jag längtar till! Själv har jag tagit en runda på golfbanan och räknar med att ta en runda i morgon med!! Ja, Madame hade mycket fint i sin monter, såg en lampa som jag gillade mycket!! Vi på IB ska börja visa lite nyheter för januari leverans. Det är en hel del som är fint!!

MVH Lena