torsdag 30 augusti 2012

Behåll lugnet och fortsätt

Långdag går mot natt...

Det har mörknat snart kommer nog maken in hoppas innan 22 iallafall
han har varit ute på gården sedan jag kom hem strax innan fem
ÅÅÅÅH vad han är duktig han har rest träramen på den murade grunden och efter jobbet idag har han byggt takstolar... IDOGT jobbar han på med Växthuset

Långdag hunnit med en hel del och det är ju skönt
jag är så GLAD att jag hann in med en blombukett till en av ortens klädbutiker
Birgitta har ägt och arbetat med butiken Helenas dam mode sedan innan vi ägde fastigheten butiken drivs i
På Lördag tar nya krafter vid hon har sålt butiken och jobbar imorgon sista dagen i SIN butik
Blev blommor från oss (Fastighetsbolaget) en varm kram och ett STORT TACK och en liten pratstund.

Efter det blev det Tandläkarbesök ( Jag OGILLAR detta skarp... inte rädd för smärtan jag tror det är det att jag inte kan SNACKA mej Fri ... ur situation... Med facit i hand var det TUR att jag levererade blommorna idag - helt ärligt vet jag inte hur jag mår i morgon.

Keep Calm and Carry on
BEHÅLL LUGNET OCH FORTSÄTT
GAAAH efter en och en halv timma fick jag lämna den yyybermoderna plejset 
tandläkaren och sköterskan!
"ojojoj det är ju så typiskt att det ska strula med dem som verkligen inte trivs i tandläkarstolen"
Hur som haver trots allt så är jag så tacksam TÄNK vad de KAN och vad trygg jag kände mej trotts allt OBEHAG

Nu har bedövningen börjat släppa och jag har huvudvärken "FROM HELL"
Tanden satt som berget.. kanske all min livs envishet satt i just den tanden....

skulle egentligen varit där för en vecka sedan men när jag somnade av febern på lunchrasten så bokade maken om tandläkartiden dagen därpå
DET VAR VÄL ÄNDÅ Kärlek
"bokade om din tid du är nog piggare om en vecka"!

Nästkommande fredag är det dax igen .... tillbaka till min underbara tandläkare.. ceep calm carry on....

Mitt på dagen idag blev det taget ett beslut.. Fantastiskt kul och spännande
Imorgon blir det att kavla upp ärmarna och hugga iiiiii
UNDERBART

Inga kommentarer: