måndag 27 augusti 2012

BRA måndag helt enkelt

Kvällsmys på kontoret

Vilken OTROLIGT givande måndag och jag måste säga RIVSTART på veckan!
efter det "vanliga" fastighetsjobbet" blev det upp packning och surr med gänget på Handplockat
GAAAAAAAH jag packar upp QNUZ idag 
ett nytt märke som jag snappade upp i Köpenhamn
åååh vad mycket fint det var... Armband ringar skärp olika modeller, basker armbandsur stövel m nitar,
Stickade tubsjalar toppen fin handväska med massor av fack och ett peacemärke på  mm
Innan jag skulle hem ringde en lastbilsåkare jag har några kollin när är ni på plats i morgon?
det var ytterligare en av leveranserna från Danmarksmässan Formland!
en av de VERKLIGA fördelarna med att åka till formland är att man hinner vara med på godbitarna som ibland är slut INNAN FORMEX + att man får så mycket snabbare Leverans ordrarna packas i turordning och formlands mässan ligger FÖRST ;)

Jag erbjöd mej att åka ned på jobbet ikväll om han "ville gör abort leveransen redan nu" så sagt och gjort han ringde nyss, är här om en stund, det blir avlastning på Interiör & Design kan inte belamra lilla lagret på Handplockat så det blir att lossa och packa upp på Interiör där ytorna finns på lagret!

SÅ himla kul att ha mycket nytt att visa på torsdag då vi har extra kvällsöppet till 21.00 !!!
YES någon gång ska väl leveranserna komma INNAN bokade event och inte som oftast ..efter!
det som ska lossas i kväll är en hel del ljus... bild ovan från den leverantören...

HÖG mysfaktor.. och då menar jag på ALLT som lossas i kväll
Tänk jag hade nästan GLÖMT hur kul det är med ny säsong och HÖST
(jag tror det är semesterbristen som gjort att jag glömt ) men nu pirrar det i magen ÅÅÅH VAD KUL HÖSTEN ÄR PÅ GÅNG!

oj nu ringer min mobil DAX FÖR LEVERANS!!!!
Todelooo finingar... nu ska det här kavlas upp ärmar och dax för sista passet i kväll!

3 kommentarer:

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så spännande önskade jag orkade köra upp på erat lilla kvälls öppet. Tyvärr brukar jag bli så trött när jag kör bil så det är ingen ide att försöka åka iväg själv.
Den är så fin eran butik.
Ha en bra dag i morgon/Theres

Ingrid sa...

Men ÅHHHHH lyllo dig vilken kväll, då måste jag kika förbi tjejerna någon dag och kolla. Köpte Bruka lattemuggarna som kommit i helgen. Fiiina :0)

~Ingrid

Handplockat sa...

Tess jag är EG brutalkvällstrött så där är vi lika ingen "HIT" att köra bil kvällstid....
Vi har en hel del pågång två inspirations kvällar en i sep och en i okt plus att vi har en hel del planer för butiken
Hoppas på ett besked i veckan så vi får MERA luft under vingarna!

INGRID ... det är helt CRAZY med allt som är på gång i butiken en rolig tid (tur för dej att du får tänka på något annat någon liten stund) Nya leverantören QNUZ var hel kul leverans igår ...
så mycket jobb så lite tid ;)

Kram på er båda

Anna