tisdag 21 augusti 2012

Så mycket nytt och härligt på väg in...

 Hej alla fina
Tisdag och fullt schema hela dagen
Jag bara MÅSTE färdigställa några saker så att vi kan ta beslut
och kan vi göra det så får jag göra något spännande.

Titta vilka fina bakformar.... kommer snart till min favvobutik ;) tänk er kanelbullar eller muffins i dem!
Kärlek!
MERA KÄRLEK en annan favorit HAR anlänt Ewa i Walla har levererat
denna skjortan STÅR DET Anna på... den är så jag!
farfars halsrigning och knappar i mängder
och som pricken över i:et smalrandig 
helt klart "Annig"
Imorgon hamnar nyheterna i web butiken 
www.handplockat.nu

Detta är en av de nya leverantörerna jag hittade i Danmark.
Pirr jag har det redan planerat och klart i huvudet nu hoppas jag bara att alla pusselbitar faller på plats.

I lördagsmorse vaknade jag med halsont
nu har jag blundat tänkt bort och ignorerat och bara jobbat på
men igårkväll blev det feber som grädde på moset!

Jag jobbar på att piggna till, Jobbar men efter jobbet ska jag sova mej friskare. Det blir maken som får hämta hem vår son ikväll jag orkar inte trots att jag inte träffat honom på en veckan men när de kommer hem så har de order att väcka mej :) Igår började skolan om, men sonen filmar nu sista veckan nu för Tv serien Skrotarna så han börjar skolan på måndag!

Himmelskt jag bara tänker på alla härliga intryck jag sett på mässorna 
Suck jag vill bara förmedla ALLT
denna vecka måste jag jobba igenom våra ordrar och innan 1 sep måste allt vara klart.
Klurit svårt och nödvändigt.

Nu är min lunch snart över - önskar dej en bra Tisdag!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Så klart, bara låna du behöver inte fråga!! Jag ska minst köpa en till sådan ljusslinga för de är toppen.

~Ingrid