söndag 26 augusti 2012

Söndagen började TIDIGT!

God morgon Söndag!
det tyckte iallafall vår Ragdoll Nova
Halv två ville hon gå ut genom sovrumsdörren
Hon VET vem man kan väcka Maken rör inte en fena. 

Ja ha, inte kunde jag somna om efter över en timmas snurrande gav jag upp
åkte ned på kontoret fick en hel del gjort det var bara ett krux JAG HAR LEDIG DAG IDAG!

Halv tio åkte jag hem och somnade och vaknade av att telefonen ringde kvart i 11
en beställning av hostmedicin ;) så nu får dagen fortsätta!

OJ vilken bra eftermiddag jag hade på Handplockat igår efter stängning jag packade upp 
FLERA Godingar från Avoca och Not the same
Idag har butiken öppet 12-15
kolla in lite av det jag packade upp på Butiksbloggen.
www.butikenhandplockat.blogspot.com

Jag ska fota plagg som ska upp i Webbutiken
www.handplockat.nu
 har tänkt prova använda vår bagarstuga som miljö till några höstplagg!
ha en fin söndag!

Inga kommentarer: