fredag 31 augusti 2012

Helgen blir helt BANANAS

Fredag Smaka på den ni....
Inte för att jag går mot en avslappnad helg tillmötes men fredag ÄR FREDAG


Någon som har en Gammal snickarbänk typ denna till övers?
Gillar VERKLIGEN denna inspirationsmiljö från Danmark (tror det var Danmark intrycken i aug är så många och starka jag kan ha blandat ihop det men tror denna bild fastnade i min mobil i Herning)

Ikväll är det fest Vi har unnat oss att anställa och köpt tjänst för Fastighetsjouren 
HELA FAMILJEN drar till Västerbotten över kvällen!
Det är InspelningsavslutningsFEST för Tv-serien SKROTARNA
(vår son har spelat in och är "Superhjälte" denna sommar och nu är det finalfest)
Vi TROR och hoppas att vi kommer att få SE några klipp vid middagen i den loge där det blir middag med de BÄSTASTE sommargänget ever som vår son brukar säga)

Nu den VANLIGA FRÅGAN så klart.... VAD SKA JAG HA PÅ MEJ  (fööörböveln alltid samma visa)
Smycket är klart, Älsklings smycket från Tina Wodstrup (finns på HP såklart)
blir väl Lätt GENANT om jag bara dyker upp i bara halsbandet....

Nu har vi utökat sortimentet av våra kunders favvo kryddor på butiken ett toppen fredags tips gör en djupdykning bland butikens nyheter.

Vi och FRAMFÖRALLT Sonen har en MASTODONTHELG denna helg
(inatt ringde han TVÅ GGR jag tror han grubblade på allt som är bokat i helgen)
Inatt Lägerskola med klassen - de kommer hem vid 11 idag (jag ska försöka få honom i säng så han hinner sova innan det bär av mot avslutningsfesten )
Imorgon har han buggläger i morgon kväll buggtävling och övernattning buggläger och söndag buggläger (trött kille söndag eftermiddag SKULLE TRO DET)

Nu Jobb ett utmanade sådant!
 KUL 
(och tur det jag försöker tänka bort hur jag mår efter gårdagen läs gårdagens inlägg)

Finfredag på ER 
Kärlek

Inga kommentarer: