fredag 16 oktober 2009

Har skyltat nyheter idag

Trista bilder / svårt att fotografera skyltfönster /det blänker... men ni kanske kan fånga känslan lite =)
vi har fått in så mycket denna vecka så det är faktiskt rörigt! men efter lite kärlek och omtanke ska jag nog få till "fixet i helgen" - i två dagar nu har jag donat och varit uppslukad av ett annat projekt ... info kommer så fort något är klart=)
Nytt kaxigt läpp glans;) med spegel i locket,
nagelfil i samma stil, har vi åxå fått in till butiken....


Ingen bra bild.. men de är helt underbara - jag vill ha ALLA, helt knasigt men sant jag älskar den vita porslinsknappen som hänger i ett snöre i blixtlåset =) (randigt foder och blixtlås ficka i)
Idag ÖVERÖSTES vi med Leveranser jag har 5 leveranser som står utanför mitt kontorsfönster.... hääääääääärligt =)
Den stora zink korgen gillar jag massor här har vi den ståendets på golvet med ett ljus i... den kan även hängas över ett bord.
Hoppas ni ursäktar bildkvallan idag - jag ska försöka bättra mej ;)
Imorgon ska jag fota för en tidnings Advents tips i butiken... hoppas de kommer med ;) i tidningen.
Nej nu måste jag göra ett ryck så vi hinner packa upp lite till
Fredags käääääääääärlek till er alla

6 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Så fint du skyltat. Ha en skön helg! Nilla

Monica sa...

Hej, så mycket fint ni packar upp och skyltar med. Måste absolut ta mig en sväng till Älvsbyn när jag har vägarna förbi! (Mamma bor i kalix)

Välkommen att titta in på min blogg Betongkrukan och delta i min utlottning, hälsningar Monica

vitstil sa...

Men gu vad det kommer grejer,så himla kul =).

Ingrid sa...

Såg att de snyggaste tröjorna och koftorna kommit. Jag tänker inte komma in och titta ;0)

Har ju redan köpt Bloomingville tunikan, kragen och en sjal...men jag minns hur grymt snygga de var och passformen helt outstanding!

Jag kommer att hamna i fördärvet!!

~Ingrid

Skatan sa...

Hej!

Karamellbutik...så känns det när man tittar in! Tur att jag inte bor så nära dig ;)

Sköt om dig och trevlig helg!

Anna

Smycka dig sa...

Meeeen så cooola saker och jag har redan fixat en liten postlåda till lillan!!

Men vi fixar och donar i lägenheten som du förstår oj så fint det blir måste nog göra ett reportage sen..
ha det så bra
kram Lotta