fredag 9 oktober 2009

Livsfarligt .. jag kan få "Mersmak"

Hej alla goa bloggbesökare hoppas ni har det bra och att höstsolen lyser på Er med!
Vet ni en sak! vet ni vad det är för en speciell dag idag?
jag säger det om ni lovar att inte tala om det för någon ;)

Idag är det årets första Semesterdag (bara ledig idag- man ska ju inte ta i fööör mkt)
i våras var vi på Charter resa med grann familjen till "regnperiodens Thailand" men då fick jag inte ta ut semester utan var tvungen att ta ut lite från "övertidskonto". Sååå den härliga fredag står det Årets semesterpremiär på ;)

idag fortsätter gänget att packa upp på jobbet.... så bilder är från en av de leverantörer som just levererat. (Ni ska ju inte tro att jag kunde hålla mej, jag var ned på morgonen och skruvade upp två olika sorters zink hyllor på butiken Handplockat denna morgon. De är verkligen fina ska fota i helgen så ni får se dem.

Denna Coola lampa kom igår den blir nog upphängd idag den har verkligen Attityd tycker jag.

Inser att jag glömt att visa vad jag shoppade förra veckan på Rabalder!
koftan till höger köpte jag två av! dels i svart /grått och sedan i jeans blått /marinblått sedan tunikan i ljung & tightsen i samma, deras plagg är helt underbara att ha på sig.
Nej nu ska jag stänga av mobilen, låsa ytterdörren och ta i tu med sovrummet så vi kan få vår Make over...
NJUT AV FREDAGEN Det är en vecka tills nästa ;)

7 kommentarer:

Västbacken sa...

Ha en riktigt mysig dag.

kram

LantlivsAnette sa...

Du, ha nu en riktigt fin o mysig dag, pyssla och rå om dig själv !!
Sååå mycket fint du visar hela tiden, man blir ju galen..hii..hii..
Kraaam Anette
P.s Tror du att det finns någon sjal kvar till mig till mässan, o en klocka ??

Margie’s daughter Leiny sa...

Autumn is a wonderful time for harvesting, crafting, creating warm and inviting spaces.Have a great weekend. Hugs, Margie.

vardagsdrömmar sa...

Åh, vad jag längtar tills jag ska ta mig en tur till Älvsbyn och titta på alla fina saker ni ständigt packar upp. Måste dock vänta innan jag drar på mig mer saker,ingen ide fylla på förråden när man inte har någonstans att sätta sakerna.Håller på att repa vårat hus och för tllfället finns det inte ens något golv. Så det blir snällt att vänta, men, men ..snart kommer jag med spenderbyxorna. Hoppas att det finns något snyggt kvar då. Ha en skön semester/Ingela

Skatan sa...

Hej! Njut at din semester - den är antagligen oerhört välförtjänt!

Trevlig helg och kram!

Anna

Önskedrömmar i hvitt sa...

HEJ!
Hoppas att du har vett ;) att njuta av din lediga dag. Den där lampan var verkligen urcool!
Ha en fortsatt skön helg,
kram MAria

Ingrid sa...

Mina mail till dig bara studsar, kan du maila mig ett testmail får jag prova svara på det. Det är Handplockatmailen som inte fungerar...

~Ingrid