lördag 18 juni 2011

Annorlunda badrums lösning!


Öppen lösning där sovrum och badrum går ihop utan stängda dörrar !!!
här ser du att trappan leder direkt upp till sov / badrummet
Ljust trä och vitt... helt i min smak =)
Här ser man helheten Vilsamt eller hur !!!
kanske en öppenlösning för vår oinredda kalllvinda!!!

Idag landar vi strax efter 7 i Sverige igen runt 10 flyger vi vidare
när vi landar sista gången har vi ca en timme kvar hem till byn !!!

Dagens "program" är fullspäckat .. Vår dotter konfirmeras i morgon så vi ska baka lite och duka ett kaffe bord =) så vi kan mysa och fira med våra vänner och familjen!

Idag är Ingrids utekök med som reportage i Aftonbladets bilaga KÖP DEN och kolla in! Ingrid jobbar med vår web butik och i butiken vissa helger... och hon har skött
butiksbloggen medans jag har semestrat
TACK Ingrid hennes blogg hittar du HÄR

ha en fin Lördag vi har FULLT UPP !!! vi får ju inte glömma konfa genrepet heller!

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Välkommen hem :0)

Varför har jag ingen oinredd kallvinda? SÅ vackra bilder, vore ju perfekt hemma hos er.

Har inte sett repotaget ännu, ska åka ner och köpa tidningen nu.

~Ingrid

Anonym sa...

snyggt ..men hur trevligtär de på en skal att gubben/tanten sitter där på toan och pruttar i en timma ..lukta perka då ju

Handplockat sa...

Annonym hehe jaaag VET jag tänkte på det jag med =)