måndag 6 juni 2011

Nej inte mycket svenskt över våra dagar

GLAD nationaldag !!!
Denna bild som Ingrid har fotat för webb butiken osar verkligen SVENSK sommar tycker jag =)
det är ju inte så mycket "svensk sommar " över vår semester men vi njuter i alla fall...
sonen äter svenska köttbullar och spagetti ibland det är väl det närmsta "Sverige" vi kommer en dag som denna ... men iofs skulle vi ju kunna sjunga nationalsången  DET ska jag föreslå...
Nu har vår favvo anlänt till butiken i vitt tydligen =) Ingrid har fotat den till web butiken =)

Får du vara ledig denna röda dag, vad hittar du på i så fall?
Medans jag semestrar jobbar alla på i butikerna och i webbisen med alla nya fina sommar saker
hoppas ni håller er uppdaterade på (det gör ju jag i alla fall ;) )
Butiksbloggen
och webbisen
Ha nu en fin nationaldag och gör det ni önskar mest denna lediga dag!
kramar i massor

1 kommentar:

Ingrid sa...

Jag har städat och städat lite till. Nu ska jag hopp in i dushen och sedan åka ner till mamma och pappa och hjälpa med flytten.

Njut av semestern, snart är ni tillbaka i vardagen...

Har du inga fina bilder från Thailand att visa?

~Ingrid