tisdag 21 juni 2011

En vecka då vi är flera som planerar.

Jag tänker att vi är många som småplanerar denna vecka !
trots att det kanske är flera som jobbar en kortare arbetsveckan
 kanske det är lite mer än vanligt att tänka på!
Jag tror att det är en hel del som funderar på sill luncher, midsommarstänger ...dukningar något som ska grillas ... eller städas ....
 
och kanske... Vad ska jag ha på mej  ? !!!
vi har såå mycket fint från bla Ewa i Walla på Butiken... så jag tänker allt plåga er här på bloggen lite denna vecka ;)
Jag tycker så mycket om detta tyget vit botten och blå rutor... här ser ni hyrskorna i ryggen på denna UNDERBARA GODING!!!
jag älskar hyrskor jag tycker det är så super duper qwinligt!
sedan gillar jag den röda korsstygnen som återkommer i Ewas kollektion!
Här ser ni ryggen ordentligt... den kan även användas som framida uppknäppt med favvo underkläningen som heter just "under"

Ewa i Walla klänning med råa kanter, hyskor bak och litet sprund. Den har en fastsydd underkjol i vitt som extra volang....
I denna skulle jag gärna plocka blommor i på fredag!
FÄBO LYCKA!!!
Kramen

Inga kommentarer: