söndag 5 juni 2011

Chillar ;)

Fniss ... har semester så ursäkta den mycket enkla ord vistsen ... jag "Chillar"
denna under bara klänning från ChillNorway minns jag skarpt från inköpen...
nu finns den på Handplockat 

och i vår Web Butik!!!

SNYGG stor logga på ryggen
jag älskar färgerna ... och RÄNDERNA !!!! i mina ögon
HELT UNDERBART SOMMRIG !!!
Tyget är nästan åt fin frotte hållet !!!
HÄR kan du kika närmare på denna GODING !!!!

Här på vår lilla Hyde away har vi idag verkligen Chillat...
sol bok och salta vindar... varje morgon nynnar jag Tomas Ledins ... det blir en dag på stranden!!!
Maken ska få sig en timmes massage under hydd taket och hans knut vid ryggslutet var redan i gårkväll nästan borta så idag blir han nog sig själv igen när de är färdiga med honom !!!
på eftermiddagarna tar vi oss den obligatoriska prommisen...
mysigt med lågvatten och barnen plockar snäckor
önskar er en fin söndagskväll det blir nattmarkand för oss...
några ska stanna "hemma" och några ska se en bio...

Vi har det bra!

Inga kommentarer: