lördag 6 augusti 2011

Effektiv Lördag !


Denna dagen började TIDIGT Strax innan fem ... men hua vad man hinner med om man börjar i tid
Var på jobbet innan 6 och sedan blev det leverans av Loppisbord till Barnen
som skulle stå och sälja på Loppis

Jag har jobbat på Happy Home butiken idag..
men Vassa duktiga Jossan jobbade på så jag fick chansen att jobba undan lite annat åxå
KRAM till JOSEPHINE!!!

Ja av bilderna att döma så förstår ni att jag planerar för inköp åxå...
Snart är det dax för härliga Formlandsmässan i Billund i Danmark
 (skriv en rad om du åxå ska dit Jag reser ensam denna gång vore kul att sammastråla och surra
och kanske ha någon att luncha med någon av dagarna)
och första helgen i September blir det Stockholm och Formex =)

Älskar AUGUSTI och det kan ha med vinterinköpen att göra ...
Mässorna är bland det bästa som finns
Leverantörerna har så mycket FINT jag har ju bläddrat i kataloger i snart en månad och vissa saker vill jag inte missa utan lägger en order innan mässan och sedan kompleterar upp
 när man får se godsakerna på plats...

Snabba kontraster... Julinspiration på jobbet och nu ska jag hem och vattna sommar blommorna!
och höra hur nöjda barnen är efter Loppisen =) 

Inga kommentarer: