onsdag 17 augusti 2011

Nu är första Trailern här

HJÄLP oj GULP
ÄNTLIGEN
idag släpptes Trailern till filmen
Som vår son fick en roll i. filmen beräknas ha premiär i februari 2012
klicka nedan så får ni se fyra sköna barn och Hasse Alfredsson i Trailern
Den största killen är vår, han är "Gangsta klädd" och sista repliken som han säger i trailern
 är redan (sedan inspelningen) en "klassiker" i vår familj


Tror ni att vi längtar - TÄNK få sitta i en biosalong och se allt när det är färdigt !
Vi saknar och längtar efter hela filmgänget!

Nu ska mallomoderkakan jobba vidare!

5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så klart att ni längtar, härliga avslutningsord- förstår att det blivit en klassiker;) Kram till dig stolta mamma

Handplockat sa...

Tack fina JOHANNA =D

Miss Juni sa...

Men GUUUD så spännande!!

Jag hör inte vad han säger på slutet, fast jag försökt lyssna ett par gånger...

Ingrid sa...

Jag längtar jag med, så extremt spännande att få se Hampus på bioduken.

~Ingrid

Butiken Handplockat sa...

Miss juni...
- Filip du har handen på min RÖV...