måndag 1 augusti 2011

Lite kajsa Varg .. Man tager vad man haver...

Ååh jag frös lite när jag tidigt åkte på jobbet denna morgon ...
Men det var sol på gårds cykeln...
När vi kom hem efter semestern så hade vår ställning till brevlådan havererat!
Så jag tog den gamla gårdscykeln som fanns här när vi flyttade hit!
Knöt fast vår HEMSKA BREVLÅDA (måste köpa mej en från Bruka när vi får påfyllnad på butiken)
Detta gjorde jag en tidig sommar morgon ... så inte pappa skulle behöva förfara sig över hur eländigt det såg ut med en liggande brevlåda =) sedan ÄR det trevligt att få post åxå ;)

En trälåda häftade jag fast en sopsäck i och där bor 4 krasse plantor

och krassen växer och frodas kan jag lova - den har snart täckt cykeln;)
skruttig sits... fin tycker jag men TÄNK vad många som passerar vårt hus på väg till byns eljuspår som Förfaras över skrotcykel eländet ... medans jag tycker den är rätt så charmig och fyller ju sin funktion =)


Nu har jag lunchrast och kan rapportera att vi har "golv" i vårt utekök HURRA
det blir nog taklags fest för alla inblandade medhjälpare redan kommande helg
DET vore ju kanoners ;) Allt kommer inte vara färdigt men kanske ändå så vi kan inviga och tacka våra hjälpsamma hantlangare med en brakmiddag och festligheter ;)
lever på hoppet !!!

4 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Charmigaste postlådan ever! Kram J

Mammatilltre sa...

Himla fiffigt att hänga brevlådan på cykeln..och så krassen på det!.Toppen!

Butiken Handplockat sa...

Fniss TACK !

Anonym sa...

Each of us dreams of large purchases. We are stuck in my md the images that we watch in movies or on commercials. Post bags laden with women march proudly sometimes non-standard due to shopping malls. Oh yes! It's something I wanted to savoir vivre each of us. Well it certainly necessity proper monetary resources. No matter what, it is benefit paying attention to something else. Against those holograph bags. Certainly each of us with such artistically wishes reach shopping, or for any other purpose [url=http://www.pakiart.pl/index,9,38,pl.html]wizytówki kielce[/url]. Now we can take possession of in such bags specializing in the companies. Extraordinarily time after time we also bear with these certificate bags which are bags ordered by the specific shops and businesses.