tisdag 30 augusti 2011

Neeej Mamma !

Näää Mamma ... Robinson vore inget för dej !
-jaha ? varför inte det då ?
-Meeeen åååh du skulle ju bli gnällig .. du klarar dej ju inte UTAN plackers....
(min son känner moderkakan väl..)

YES !!! den bara STOD där... jag har suktat efter en  höstanemon länge men inte unnat mej någon. Men en dag när jag var till stan stod den där till Halva priset ... hopplösa lilla stora mej har inte flyttat in den i perenna rabatten än ! DET SKA göras ikväll !
Måste täcka den i vinter så vi får njuta av den utanför bagarstugan nästa år igen =)

Glöm inte att du kan vinna formex biljetter kolla gårdagens första inlägg
Ha en finfin tisdag! jag har en hel del på gång det är månads skifte så jag ska besikta lägenheter och lokaler + träffa några nya kontakter från huvudstaden idag !
KULIT

4 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Hej!
Höstanemon är fint, svärmor hade massor i sin trädgård så jag fick några plantor, lucky me!
Hoppas att de kommer att ta sig för om de trivs så är de tydligen väldigt lättskötta enligt min svärmor de ska också tydligen ha en tendens att sprida sig men inte mig emot.
Kram Anna

Handplockat sa...

Åh Anna då håller jag tummarna jag gillar dem verkligen
kramen

Miss Juni sa...

Jisses, jag har trädgården FULL av sådana!! Du kunde bara kommit förbi och grävt lite... ;o)

Mel's Designs from the Cabin sa...

Is it winter there or summer? We're going into fall after a long hot summer in Nashville, TN...your blog title picture is pretty...it's wonderful to share our worlds with others..I hope you drop by for a visit at Mel's Designs from the Cabin...Mel...