söndag 23 december 2012

23 December

bilder idag Printerest

Julen är här
Jag är inte färdig men på någotvis så är jag inte stressad ändå !
detta dygnet har massor med timmar och jag har startat tidigt :)
maken klev upp halv fem !!!!
(han är kvällsmänniska)
-DU HAR FÖRSTÖRT MEJ sa han med glimten i ögat 
sedan när har jag varit morgonpigg!
Jag tror det har mer att göra med att han har skottat nätter och jobbat dagar och TILLSLUT varit tvungen att sova ikapp och just nu har han min dygnsrytm :)


Nope har inte bakat 
vill verkligen göra "Arnemarkare" och mjukpepparkaka
Men först Jobb och innan det ska jag till pappa han ska få sitt morgon insulin....


Granen lyser förändringens tid är är HUA vi har en fusk gran jag törs inte laborera mera när jag har haft sådant tjorv med astman !!!
Idag blir det Jobb på Handplockat
VET ni hur kul det är att få vara på plats och jobba av sig lite ;)
idag har vi öppet till 17
KULIT



Klapparna har varit klara länge men några har inte blivit paket ännu jag skulle vilja sitta och pyssla med paketen hela kvällen istället för de där trista måstena!
men är man lat och trött så blir det saker kvar ;) till sista stund!

JUL i morgon
UNDERBART ledig härliga Julafton
Mina jultankar börjar redan i augusti när vi gör inköpen så jag har en lång transportsträcka fram till jul ;)
imorgon är den här!
och det är inte bara  barnen i huset som längtar!

Vi hörs i morgon
STORA BAMSEKRAMEN 

1 kommentar:

Ingrid sa...

Hoppas du får en riktigt lång kväll så du hinner det du ska. Vi är klar.

Ha en fridfull jul nu hela familjen!

~Ingrid