torsdag 27 december 2012

HMMM det där med att andas ut och att andas in!



 Vardag mellan jul och nyår
jag hittade vita vilsamma bilder på en finsk sida i natt när jag surfade runt
hade varit så mycket bättre att sova ;)

FINT eller hur!

 Vaknade så där Snygg som en 17 åring och inte alls alldeles igensvullen runt ögonen som en 41åring :)

(Ingen bra dag i dag :( har det faktiskt jobbigt med andningen 
kan ha med en viss stor fodran  (LÄST MINUS) på sovkontot
och det är nog det som ger andningen och hjärtklappning :) lite sömn ska nog få ordning på det mesta)
Jag var nog lite övertrött i natt så jag kunde inte somna
har en hel del jag ska färdigställa innan jag kan vara ledig 
och tack och lov har jag ett TÅG att passa på Lördag eftermiddag!
annars vet jag hur det skulle ha blivit .. jag är ledig sedan!!!!
Men nix pix nu ska det INTE skjutas på nån ledig dag 
jag ska vara ledig nu! har varit nonstop sedan mitten av november! med en härlig ledig Julafton och en kvarts dag ledighet på juldagen! 
I går var en kul dag på jobbet Det finns nog ingen roligare tid på året än December 
om man får jobba på butik 
Till och med REAN är KUL
när kunderna hittar det de hade spanat in och håller hårt i det och sedan är så glada när det lämnar butiken :)


Det är kul med REA jag rycktes med blev något till mej med!

Nu är klockan två och jag har åkt hem ska försöka sova en timma eller två
jag har det extra jobbigt med astman som sagt idag, jag tror att det är så att jag har VITTRING på min kommande ledighet och då man börjar slappna av så kommer tröttheten :)
jag ska försöka att inte känna efter bara ... så får jag nog ihop scheman, lägenhets sättningar och vårplanering av bara farten :)
Tycker MYCKET om denna jag hade önskat mej den och FICK den i Julklapp
Hurra  den är så fin och skön! TACKAR TACKAR !!!

Sedan finns det en sak som får mej på strålande humör 
Jag bara bubblar över av mallighet
trailern på barnkanalen om 2013 års nyheter släpptes i går 
Jag är då stolt mamma till skrotare nr 2 
kolla in honom och hans "systrar" gör ni 

Dax för lite lunch i magen och sedan ska jag sova ikapp lite :) 

1 kommentar:

Ingrid sa...

Tredje bilden med betongbordet och lampan i fönstret var min inspirationsbild innan vi gjorde om i köket. Det är så fint, finns ett helt repotage om det hemmet som är så fint. Har letat lampan i fönstret dock, en sådan vill jag ha i 2 ex, tack!!!

Nähä ni, måste vara snyggaste skrotaren jag sett på länge. Jag är stolt jag med, kul att det går bra för Älvsbysonen ;0)

~Ingrid