torsdag 27 december 2012

Mitt i NATTEN

Yay idag startade vår Mellandagsrea!
KUL kö utanför dörren och många glada som önskade oss en god fortsättning!
Jobbade hela dag kul!


Maken har köpte "oss" en ny  vardagsrumsmatta !
JAJAAA jag VET nog till VEM han köpt den!
våra två katter har maken som i en liten ASK :)

Yay nr2 idag var helt klart nedräkningen till lite ledighet
Onsdagsjobbet avklarat nu är det BARA Torsdag Fredag och LÖRDAG kvar
sedan är det VERKLIGEN dax för lite ledighet 
som sagt 20 månader sedan sist :)

Nu är klockan strax 02.00 och jag har inte somnat ännu jag hoppas jag får sova ut i morgon bara en timma eller så så jag får ut massor av Torsdagen!
Hoppas ni åxå fick en bra Annandagjul!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Du är värd lite mycket) ledighet nu på en gång! Njuuuut!!

Mattan är ju så fin, men katten är nog finare. Så gosig!!

~Ingrid